Deze Verzekeringskaart geeft alleen een samenvatting van de verzekering. In de polisvoorwaarden staat uitgebreid waarvoor iemand wel en niet is verzekerd.
Deze verzekering vergoedt bij een ongeval schade aan personen en spullen in de auto. Dit is een aanvullende verzekering. Is de schade door een andere verzekering gedekt? Dan geldt die verzekering. We vergoeden tot maximaal € 1.000.000,-.
Wij vergoeden schade als je in de auto bent, in- of uitstapt, onderweg de auto repareert of iemand helpt. Ook als je zelf schuldig bent, of als onduidelijk is wie aansprakelijk is.
Wij vergoeden medische kosten en kosten bij overlijden (zoals uitvaartkosten). Raakt een inzittende invalide? Dan vergoeden wij bijvoorbeeld inkomensverlies of kosten voor huishoudelijke hulp.
Wij vergoeden schade aan je bagage, kleding of spullen in de auto.
Wij vergoeden de feitelijke schade. Een onderdeel hiervan kan betrekking hebben op kosten in verband met overlijden.
Wij vergoeden de feitelijke schade. Een onderdeel hiervan kan betrekking hebben op kosten in verband met blijvende invaliditeit.
Wel verzekerd.
Is de schade meer dan € 1.000.000? Dan verdelen wij € 1.000.000 over alle passagiers die schade hebben. De passagier met de meeste schade, krijgt het hoogste bedrag. De passagier met de minste schade, krijgt het laagste bedrag.
Voor een volledig overzicht van wanneer wij niet betalen bij schade of wanneer je geen hulp van ons krijgt verwijzen we je naar de polisvoorwaarden.
Geld, cheques, creditcards zijn niet verzekerd.
Schade aan de auto en caravan of aanhanger die eraan vast zit is niet verzekerd.
Schade die is verzekerd door een andere verzekering.
Geen veiligheidsgordel om? Dan is de uitkering 25% lager.
Wij vergoeden maximaal € 1.000.000 per gebeurtenis.
Je bent verzekerd in onder andere Europa, Israël, Marokko, Tunesië en Turkije. Bij je polis krijg je een verzekeringsbewijs. Daarop staat precies in welke landen je verzekerd bent.
In sommige landen moet je in plaats van het verzekeringsbewijs een Groene Kaart kunnen laten zien. Kijk op onze website om te zien voor welke landen dit het geval is.
Als je de verzekering aanvraagt, moet je onze vragen eerlijk beantwoorden. Je moet zoveel mogelijk doen om schade te voorkomen en te beperken. Meld schade zo snel mogelijk. En geef veranderingen in je situatie zo snel mogelijk door.
Je kunt kiezen of je je premie maandelijks, per kwartaal of per jaar betaalt. Maandbetaling kan alleen via een automatische incasso. Bij betaling per kwartaal of jaar kun je ook per accept email het bedrag over maken. De betaalwijze die je kiest voor de autoverzekering geldt ook voor de aanvullende dekkingen.
Je sluit de verzekering voor een jaar. Een maand voor het einde van het verzekeringsjaar ontvang je een nieuw verlengingsvoorstel. Hierop staat de nieuwe premie die je gaat betalen. En hierop staat welke nieuwe polisvoorwaarden gelden.
De verzekering begint op de datum (en tijdstip) die op het polisblad staat. Betaal je de premie niet op tijd? Dan kunnen we de verzekering stoppen.
Betaal je de eerste premie niet binnen 25 dagen? Dan heb je de verzekering nooit gehad en betalen wij niets.
Je kunt de verzekering dagelijks opzeggen. Bel ons en we regelen het: 088-5485000.