Deze Verzekeringskaart geeft alleen een samenvatting van de verzekering. In de polisvoorwaarden staat uitgebreid waarvoor iemand wel en niet is verzekerd.
Deze verzekering vergoedt schade aan de spullen die u nodig heeft om het werk uit te voeren zoals de inrichting van uw bedrijf en machines.
U bent verzekerd tegen schade ontstaan door evenementen als bijvoorbeeld brand, storm en diefstal. Voor een volledige weergave van uw dekking checkt u uw polisvoorwaarden.
U kunt de bedrijfsmiddelenverzekering uitbreiden met de dekkingen: Eigen Gebrek, Buiten het Gebouw en Geld.
Bij inventaris vergoeden we op basis van nieuwwaarde (in uitzonderingsgevallen op dag- of vervangingswaarde).
Wij vergoeden de kosten die u maakt om de acute schade zoveel mogelijk te beperken.
We vergoeden de kosten van onze expert. Heeft u zelf een expert ingeschakeld? Dan zijn de kosten verzekerd tot en met de kosten van onze expert. Rekent uw expert meer? Dan blijven die extra kosten voor uw rekening.
In de voorwaarden staan eisen beschreven waaraan de experts dienen te voldoen. Wordt aan deze eisen niet voldaan dan zijn de kosten niet gedekt.
De extra kosten die u maakt na een gedekte schade worden tot een maximum bedrag vergoed. Denk hierbij bijvoorbeeld aan kosten omdat u aan nieuwe wet- en regelgeving moet voldoen. Check uw polisvoorwaarden voor de vergoedingen en maximeringen.
Schade aan computers of bestanden door niet goed werkende software.
We vergoeden niet de schade aan de inhoud van koelkasten en diepvriezers.
Alle veranderingen of aanpassingen die u als huurder aan uw pand hebt aangebracht.
Waterschade bij neerslag doordat ramen of deuren open staan.
Interpolis rekent 1x het eigen risico per schadegeval. Het eigen risico staat op het verzekeringsbewijs.
Als u niet voldoet aan de gemaakte afspraken over preventie, dan keren wij niet altijd uit of keren wij niet altijd het volledige schadebedrag uit.
Als uw gebouw leegstaat geldt een beperkte dekking. Check hiervoor uw polisvoorwaarden.
U bent verzekerd op de risicoadressen die op het verzekeringsbewijs staan.
Als u de verzekering aanvraagt, moet u onze vragen eerlijk beantwoorden. We vragen u schades of veranderingen in uw situatie zo snel mogelijk aan ons door te geven. Daarnaast verwachten wij dat u er zoveel mogelijk aan doet om schade te voorkomen.
De premie betaalt u maandelijks via een automatische incasso. U kunt de premie ook per kwartaal en per jaar betalen via een automatische incasso of met een acceptgiro.
U bent verzekerd vanaf de datum die op het verzekeringsbewijs staat. Betaalt u de premie niet op tijd? Dan kunnen we de verzekering stoppen.
U kunt de verzekering dagelijks opzeggen via uw adviseur.