Deze Verzekeringskaart geeft alleen een samenvatting van de verzekering. In de polisvoorwaarden staat uitgebreid waarvoor iemand wel en niet is verzekerd.
Deze verzekering vergoedt bij een ongeval schade aan personen en spullen in de auto. Dit is een aanvullende verzekering.
De verzekering dekt schade aan en van de bestuurder en passagiers. Wij vergoeden schade als je in de auto bent, in- of uitstapt, onderweg de auto repareert of iemand helpt. Ook als je zelf schuldig bent, of als onduidelijk is wie aansprakelijk is.
We vergoeden maximaal € 1.000.000,-
We vergoeden schade als gevolg van letsel of aantasting van de gezondheid, ongeacht of de verzekerde komt te overlijden.
Wij vergoeden schade aan je bagage, kleding of spullen in de auto.
Alle personen die rechtstreeks bij het schadegeval betrokken zijn en die erdoor benadeeld zijn, of hun nabestaanden, kunnen een beroep doen op deze verzekering
Hieronder verstaan wij: verhuur of leasing van de auto, tegen betaling vervoeren van personen, het gebruik van de auto als lesauto of het gebruik van de auto voor koerierswerkzaamheden.
Geen veiligheidsgordel om? Dan is de uitkering 25% lager.
Schade aan kostbare zaken is gemaximeerd tot € 2.500,-.
Als kostbare zaken worden gezien; sieraden, foto- en filmapparatuur.
Je bent verzekerd in Europa, Israël, Marokko, Tunesië en Turkije. Bij je polis krijg je het Internationaal Verzekeringsbewijs. Daarop staat precies in welke landen je verzekerd bent.
Als je de verzekering aanvraagt, moet je onze vragen eerlijk beantwoorden. Je moet zoveel mogelijk doen om schade te voorkomen en te beperken. Meld schade zo snel mogelijk. En geef veranderingen in je situatie zo snel mogelijk door.
Als je de verzekering aanvraagt, moet je onze vragen eerlijk beantwoorden. Je moet zoveel mogelijk doen om schade te voorkomen Je kunt kiezen of je je premie maandelijks of eenmaal per jaar betaalt. Bij betaling per jaar krijg je korting. Betalen kan via een automatische incasso. Of je maakt zelf het bedrag over.
De verzekering begint op de datum die op de polis staat. Betaal je de premie niet op tijd? Dan kunnen we de verzekering stoppen.
Na het eerste jaar kun je de verzekering dagelijks opzeggen met een maand opzegtermijn.
Opzegging kun je doorgeven via jouw adviseur of stuur een mail naar info@luyten.nl.