Deze Verzekeringskaart geeft alleen een samenvatting van de verzekering. In de polisvoorwaarden staat uitgebreid waarvoor iemand wel en niet is verzekerd.
Deze verzekering vergoedt schade aan spullen in uw huis. Het gaat hierbij om bijvoorbeeld schade door brand, diefstal, neerslag, storm en lekkage.
U kiest uit twee dekkingsvarianten: Uitgebreid of Compleet.
Alle spullen in uw huis.
Kiest u voor "Garantie tegen onderverzekering"? Dan vergoeden we maximaal € 150.000. Heeft u geen "Garantie tegen onderverzekering"? Dan vergoeden wij tot maximaal de opgegeven inboedelwaarde.
Bij spullen tot vijf jaar gaan we uit van de nieuwwaarde. Daarna van de vervangingswaarde.
Bent u het niet eens met de schadevaststelling door onze expert? Dan kunt u zelf een expert inschakelen. Neem over de vergoeding van deze kosten vooraf contact met ons op.
Verzekerd tot maximaal € 5.000.
U kunt dit bedrag verhogen tot € 15.000 met de aanvullende dekking "Extra kostbaarheden".
Verzekerd tot maximaal € 7.500.
U kunt dit bedrag verhogen tot € 15.000 met de aanvullende dekking "Extra kostbaarheden".
Met de aanvullende "Buitenhuisdekking" zijn spullen die u mee naar buiten neemt verzekerd tot maximaal € 7.500 bij diefstal of beschadiging. Sieraden zijn verzekerd tot maximaal € 2.500.
Schade aan uw inboedel door vallen en stoten is verzekerd als u kiest voor de dekking Compleet. Kiest u voor de dekking Uitgebreid? Dan is dit niet verzekerd.
Denk hierbij aan een kast die omvalt en daardoor beschadigt.
U regelt alles zelf in uw online dossier. De verzekering is dagelijks opzegbaar, zonder opzegtermijn.
Waterschade is niet altijd gedekt. Check de polisvoorwaarden.
Het eigen risico is afhankelijk van de gekozen dekking en waar u de schade laat herstellen.
Bij dekking Uitgebreid is het eigen risico € 0 bij herstel via ons herstelnetwerk. Anders € 250. Bij dekking Compleet is het eigen risico € 150 bij herstel via ons herstelnetwerk. Anders € 400. De bedragen gelden per gebeurtenis.
Deze verzekering dekt schade aan uw inboedel (spullen) in uw huis in Nederland.
Bij de aanvraag van uw verzekering bent u verplicht onze vragen eerlijk te beantwoorden. Wij verwachten van u dat u schade zoveel mogelijk probeert te voorkomen en te beperken. Heeft u toch schade? Meld deze dan zo snel mogelijk, in ieder geval voordat u andere actie onderneemt. Geef daarnaast veranderingen in uw situatie tijdig aan ons door.
U kiest of u uw premie maandelijks, per kwartaal, per half jaar of per jaar betaalt. Betalen is alleen mogelijk via automatische incasso.
Per transactie betaalt u € 1,25 transactiekosten. Kiest u voor betaling per jaar? Dan betaalt u dus maar één keer transactiekosten.
De startdatum van de verzekering is de datum die op uw polis staat. Betaalt u de premie niet op tijd? Dan kunnen we de verzekering stoppen.
U kunt uw verzekering dagelijks opzeggen via uw digitaal dossier op onze website.
De verzekering stopt per direct of op de datum in de toekomst die u aangeeft. Heeft u te veel premie betaald? Dan storten wij dit terug op het bij ons bekende rekeningnummer. Indien u nog openstaande posten heeft wordt het te veel betaalde bedrag daarmee verrekend.