Dit informatiedocument geeft alleen een samenvatting van de verzekering. In de polisvoorwaarden staat uitgebreid waarvoor iemand wel en niet is verzekerd.
De verzekering SOS-hulpverlening biedt hulp en vergoed de kosten van noodsituaties tijdens een verblijf in het buitenland. Het telefoonnummer van De Goudse Alarmcentrale is +31 182 544 557
De verzekering SOS-hulpverlening geeft 24/7 toegang tot De Goudse Alarmcentrale. Zij helpen u bij ziekte, ongeval of overlijden.
We vergoeden de kostprijs voor het gebruik en de dienstverlening van De Goudse Alarmcentrale.
We vergoeden de kostprijs.
Voorwaarde voor dekking is dat ook de Ziektekostenverzekering van het Expat Pakket Individueel is afgenomen. Als de verzekerde in een risicogebied is waarvoor door de Rijksoverheid code rood is afgegeven vergoeden we nog maximaal € 75.000,-.
De maximale vergoeding is € 25.000,-.
We vergoeden reis- en verblijfkosten tot maximaal € 7.500,- per verzekeringsjaar als deze kosten worden gemaakt in verband met het overlijden of ernstige ziekte van een familielid in de 1e of 2e graad. Of voor het over laten komen van maximaal 2 personen als een verzekerde in een ziekenhuis is opgenomen en in levensgevaar verkeert.
We vergoeden maximaal € 12.500,- per polis per gebeurtenis.
We vergoeden maximaal € 1.000,- voor alle verzekerden samen.
Kosten die op het moment van afsluiten van de verzekering niet onzeker zijn. En schade ontstaan doordat de verzekerde: - een misdrijf pleegt;
- wapens bezit of gebruikt;
- opzettelijk of bewust roekeloos handelt;
- deelneemt aan vechtpartijen;
- alcohol of drugs gebruikt;
- gevaarlijke/professionele sporten uitoefent.
U bent niet verzekerd op zee buiten territoriale wateren.
Er is geen eigen risico.
Als u in een risicogebied bent waarvoor door de Rijksoverheid code rood is afgegeven vergoeden we nog maximaal € 75.000,-.
U heeft standaard werelddekking.
Als u de verzekering aanvraagt, moet u onze vragen eerlijk beantwoorden. Heeft u schade? Informeer ons dan zo snel mogelijk, dit kan via claims@goudse.com. En u moet zoveel mogelijk doen om de schade te voorkomen en te beperken (goed op uw spullen passen). Geef veranderingen in uw situatie zo snel mogelijk aan ons door.
U kunt kiezen of u de premie maandelijks, per kwartaal, per half jaar of eenmaal per jaar betaalt. Betalen kan via een automatische incasso. Of u maakt zelf het bedrag over. Bij maandbetaling is automatische incasso verplicht.
De verzekering begint op de datum die op het polisblad staat. Betaalt u de premie niet op tijd? Dan kunnen we de verzekering stoppen. De verzekering stopt ook wanneer u definitief terugkeert naar Nederland.
Na het eerste jaar, en bij definitieve terugkomst naar Nederland kunt u de verzekering dagelijks opzeggen via uw adviseur.
U kunt uw opzegging ook schriftelijk sturen naar De Goudse, Postbus 9, 2800 MA Gouda.